Új bedobónk Rivers is a fedélzeten !

2020.08.28

Mesélj magadról és a gyermekkorodról. Hogyan kerültél kapcsolatba a kosárlabdával? 

Egy nagy sportoló családban nőttem fel. Anyukám softball-t játszott. Apukám és nővérem kosárlabdáztak. A bátyám is kicsit kosárlabdázott, de fő tevékenysége az amerikai futball volt. Gyerekkoromban nem akartam kipróbálni a kosárlabdát, de apukám erőltette h kipróbáljam. Miután kipróbáltam, beleszerettem a játékba.

Ha nem kosárlabdáznál, mivel foglalkoznál? Mi volt az álommunkád? 

Ha nem tudnék kosárlabdázni, az álmom a grafikai tervezés lenne. Szeretek rajzolni, létrehozni és megtervezni.

Tinédzserként mik voltak a céljaid? Van olyan példaképed, akire felnézel? 

 Fiatal tiniként a célom az volt, hogy jól teljesítsek az iskolában. Célom az volt, hogy a középiskolát és a főiskolát elvégezzem, majd profi kosárlabdázóvá váljak. A példaképem, akire felnéztem, az apukám. Felnőttként mindig jó példát mutatott, hogyan maradjak ki a rosszból, dolgozzak keményen és férfivá válhatok.

Miért pont Kaposvár?

Kaposvárt választottam, mert az egy jó csapat és jó a részese lenni. Izgatott vagyok a lehetőség miatt, amit a a klub ad nekem. Készen állok bármire a győzelemért. 

Hogy érzed magad? Milyen az új légkör? Jó a kapcsolatod a csapattársakkal, edzőkkel?  

Jelenleg a légkör jó. Elfáradtam a hosszú úton, mire ide értem, de nagyon izgatott vagyok. Még nem találkoztam az egész csapattal és a stábbal, de azt hiszem, hogy a kapcsolatunk nagyon jó lesz, és erőssé fog válni, amikor megismerjük egymást és felépítjük a kémiát.

Mire vagy a legbüszkébb az eddigi karrieredben? 

 Büszke vagyok arra, hogy profi vagyok. Gyerekkorom óta arról álmodtam profivá szeretnék válni. Hosszú út volt sok emelkedővel és bukással, ezért örülök, hogy ilyen messzire eljutottam.

Mit vársz a szezontól? 

 Remélem nyerni fogunk. Célom minden évben mindent megtenni, hogy a lehető legjobb módon segítsem a csapatomat.

Mit üzensz a rajongóknak? 

A rajongóknak, izgatott vagyok ebben a szezonban. Alig várom, hogy keményen játsszak a rajongók előtt, és a parkettán mindent kiadjak magamból meccsnapokon.


Eredeti szöveg: 

I grew up in a big sports family. My mom played softball. My dad and sister played basketball. My brother also played a little bit of basketball but his main sport was American football. When I was growing up I did not want to try basketball but my dad made me try it. After I tried it, I fell in love with the game after that.

 If I didn't play basketball, my dream job would be in graphic design. I love to draw, create, and design.

 As a young teenager my goal was to do well in school. My goal was to graduate from high school and college then become a pro basketball player. My role model that I looked up to is my dad. Growing up he always set a good example on how to stay out of trouble, working hard, and becoming a man.

 I chose Kaposvar because it is a good team and situation to be apart of. I'm excited for the opportunity that the club is giving me. I'm ready to do whatever it takes to win!

 Right now the atmosphere is good. I'm tired from the long travel day to get here but I'm very excited. I haven't met the whole team and staff yet but I think that our relationship will be very good and grow stronger as we get to know each other and build our chemistry.

 I'm most proud of becoming a pro. I've dreamed of becoming a pro since I was a kid. It's been a long journey with a lot of ups and downs so I'm happy that I made it this far. I expect to win. My goal each year is to do whatever I can to impact my team in the best possible way.

 To the fans, I'm excited for this season. I can't wait to play hard in front of our fans, and leave everything I got on the floor every game day! 


Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el