Ronald Nunnery a Kaposvári Legenda !

2019.07.25

Sikerült elérni Nunneryt is! Bőszavúnak Őt sem mondanám de ez a rövid beszélgetés is nagy örömöt okozott Nekünk. Nem hinném ,hogy rossz jelző lenne rá ha a Kaposvári Kosárlabdát nézzük ,hogy egy Legenda. 

2000/2001 a Klíma-Vill Purina Kaposvári KK edzője Földi Sándor lett és kiváló játékosok igazoltak az együtteshez. A somogyiak fantasztikus alapszakaszt produkálva a második helyen végeztek(17-5) , többek között a hibátlan hazai mérlegnek köszönhetően. A Klíma-Vill a Magyar Kupában történelmet írva a döntőig menetelt. Az akkor némileg kudarcként megélt ezüstérem után azonban meg sem állt a csapat a bajnoki címig, amelyet 4-2-es összesítéssel hódított el a Paks előtt. A történelmi tettek végrehajtó gárdában olyan játékosok szerepeltek, akikre ma már legendaként emlékezhetnek a szurkolók.

A bajnok csapat

Na de lássuk mit is írt Nunnery 

Eredeti:

I have been doing independent personal training youth and professional athletes. Also I'm a physical education teacher here in The United States of America in Houston, Texas for the past 12 yrs.  Helping Kaposvar Win our first Championship my rookie season. Best memories. I have tried to reach out to Gordan and others about helping get quality players to Hungary from the U S to help build league and import players but haven't got a proper response of interest. I would love to build pipeline of athletes from U.S. to Hungary of quality players. My son currently plays football for University of Houston. I also coach youth Amateur Athletic Union AAU. and would opportunity to coach Kaposvar as an assistant in future. But guess I'm just dreaming...lol. Love you guys !



Fordítás:

Profi atlétikával és független személyi edzéssel foglalkoztam. Emellett testnevelést is tanítok már 12 éve itt Texasban (USA).
 Az egyik legszebb élmenyem, hogy hozzásegíthettem a Kaposvári csapatot a bajnoki győzelemhez..
Próbáltam kapcsolatba lépni Gordan-al és másokkal, mert szerettem volna segíteni a csapatnak, hogy profi játékosokat szerződtethessenek le innen az USA-ból, de sajnos nem kaptam érdemleges választ tőluk.Egyik álmom, hogy kiépítsek egy hálózatot profi játékosoknak Magyarország és az USA között.A fiam jelenleg focizik a Houston Egyetem csapatában.A Fiatal Amatőr Atlétikai Egyesület tagja is vagyok, mint edző és szívesen visszatérnék Kaposvárra, mint segédedző. De azt hiszem, ez csak álom marad. LOL...   Szeretlek titeket srácok!


Szerk:  Mit ne mondjak Én is szívesen viszont látnám a csapat körül :)


Természetesen készültem egy videóval is ahol Nunnery varázsol Nekünk!

Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el