Csorvási Milán

2021.07.07

-Mesélj kicsit magadról .

Kecskeméten születtem kosaras családba. Itt is tanultam és jártam végig az utánpótlást még az Univer színeiben. 16 éves korom óta profi játékos vagyok így a középiskolát is magántanulóként végeztem el. Először 20 évesen igazoltam el Kecskemétről játszottam még Sopronban, Szegeden, Körmenden és Székesfehérváron.

-Hogy ismerkedtél meg a kosárlabdával?

Szüleim profi kosárlabdázók voltak ezáltal elég hamar az életem részévé vált , így egyértelmű volt hogy ezzel szeretnék foglalkozni.

-Miért pont Kaposvár ,és miért 2 év?

Azért döntöttem a Kaposvár mellett, mert szeretnék többet játszani, nagyobb szerepet vállalni a pályán és ezen kívül Nikola személye is sokat számított. Úgy érzem, hogy Kaposváron minden adott ahhoz, hogy jó szezonunk legyen. A két év elsősorban azért mert fizikálisan érzem magamon, hogy még kettő évet biztos tudok magamhoz mérten magas szinten játszani. Másodsorban pedig azért mert feleségemmel és két kislányommal érkezünk Kaposvárra és miattuk fontos az állandóság.

-Lazic edzőt már ismered. Mit gondolsz róla?(Úgy tudom egy kis időt dolgoztatok is együtt)

Igen. Szegeden egy rövid ideig volt már edzőm. Szerettem vele dolgozni, korrekt embernek és jó edzőnek tartom.

-Rolival a palánk alatt elég domináns párost alkothattok a szezonban. Milyen a kapcsolatod Vele?

Rolival már jól ismerjük egymást ellenfélként! Talán egy rövid ideig játszottunk együtt még régen a válogatottban. A bajnokság egyik legjobb lepattanózója , jól passzol, lát a pályán. Szerintem jól ki fogjuk egészíteni egymást.

-Az Albánál töltött szezonok nem sikerültek jól, sérülések, betegségek, a rotációban is hátra kerültél, nagyrészt a padról érkeztél. Tavaly Révész Ádám komoly energiát, impulzust hozott a padról és többször is kifejezetten jól, ponterősen, szállt be a sérülésekkel küzdő KKK-ba. Képesnek érzed, hogy hasonló pozitív energiát, lendületet hozzál a padról?

Sajnos az utolsó szezonom nagyon nem úgy sikerült mint ahogy szerettem vagy elvártam volna magamtól. Ennek több oka is van, köztük ahogy írtad a covid, a szerencsétlen sérülések és a " fiatal szabály" sem kedvezett számomra, de ami volt elmúlt és próbálok csak előre tekinteni és pozitív maradni. Ádám mögött egy jó szezon van. Azon leszek hogy a távozását feledtessem és a lehetőséget jó játékkal megháláljam.

-Mik a terveid, céljaid a KKK-ban? Mik az erősségeid, gyengeségeid?

A legfontosabb hogy a csapattal minél jobb helyezést érjünk el! Szeretnék bizonyítani magamnak is. Gyengeségek.... van egy jó pár. Fizikálisan és védekezésben egyaránt van hova fejlődni. Viszonylag képzettnek és csapat játékosnak tartom magam.

-Mit gondolsz, milyen szereped lehet az újjáalakuló KKK-ban, illetve védekezésben mit szeretnél hozzátenni?

Azon fogok dolgozni hogy minél nagyobb szerepet vállalhassak. Támadásban az alsó poszt játékban lehet nagyobb szerepem, védekezésben pedig megpróbálom megcsinálni legjobb tudásom szerint az edző által kérteket.

-Volt időd már körbenézni a városban vagy egy gyors átutazás volt egyenlőre ?

Eddig főként csak átutazóban jártam, Kaposváron nem igazán ismerem még ki magam. Viszont Vojától és Halász Ákostól nagyon sok jót hallottam a városról, várom már hogy költözzünk.

-Hogy élted meg a covidos időszakot gondolok itt arra ,hogy többnyire nézők nélkül zajló mérkőzések voltak.

Mi a nézőkért játszunk, nélkülük nem sokat ér az egész. Nagyon nehéz volt, de remélem magunk mögött hagyjuk az elmúlt 1,5 évet és a 21/22 es szezonban nézők ezrei előtt pattogtathatunk.

-A jelenlegi keretből ismersz valakit régebbről?

Ahogy már említettem Nikolát és Rolit régóta ismerem. Bogdán Benivel és Hock Gergővel voltunk már egy társaságban és a múltkor rendesek voltak segítettek költözni is. Jövök nekik egy pizzával...

-Mivel töltöd a szabadidőd? Van valami hobbid?

Szabadidőmben főként a családdal vagyok. Szeretek főzni , filmet, sorozatot nézni.

-Mérkőzések előtt van valami babonád?

Nem igazán

-Ha nem lenne vagy már nem lesz idővel a kosárlabda, mivel foglalkoznál szívesen?

Vannak terveim de majd az idő eldönti hogy mi is lesz belőlük ,de a kosárlabda mellet szívesen maradnék.

-Milyen zenéket/filmeket szeretsz?

Sok filmet nézek az első számú kedvenc a Gyűrűk ura.

-Mivel telik a nyár?

Pakolással, költözéssel. Most volt testvérem esküvője. Igyekszem formába hozni magam mire kezdődik a szezon. Családdal közös programokat csinálunk.

-Végezetül üzensz e valamit a szurkolóknak illetve a Bicskásoknak?

Remélem a szurkolók előtt is nyitva lesznek a csarnok kapui a következő szezonban és együtt örülhetünk a győzelmeknek! Nagyon várom már!

Hajrá Kaposvár!


Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el