Boris bemutatkozik !

2019.08.14

Először is karatézni jártam ,ha jól emlékszek 5 évig ,egész jól ment és élveztem is.Viszont szabad időben kint a suli pályán nyilván nem tudtam csinálni azt mivel minden más gyerek tuti hülyének nézett volna.Mindig mellettem volt a kosárlabda és a haverokkal sokat kosaraztunk.5. osztály elején általános suliban elköltöztünk és messze voltak az edzések ,úgyhogy sportot kellett váltanom,de még nem tudtam mi legyen.Egyik nap suli után maradtam a kinti pályán és meghívtak kosarazni mert hiányzott a 10. ember.Ott láttak ,hogy van bennem fantázia és meghívtak, hogy holnap este jöjjek el csapatedzésre és így minden elkezdődött.

Mivel sajnos tavaly a TF-Budapest csapatával nem tudtunk bennmaradni ,muszáj volt klubbot váltanom,volt pár opció még a Kaposvár mellett,de hallottam a csapat terveket ,új csarnok épült és a célok talán nagyobbak mint tavaly.

Pár csapattársamat ismertem régebbről ,játszottunk egymás ellen.

Szerintem szituációhoz képest ,egész jó keret lett összehozva ,erős légiósokkal és jó magyarokkal.

Valami konkrétabb hobbim nincs.Naponta kevés időm van ,délelőtt edzés meg délután is. Mellette még kondizni is járok ,szóval lehet mondani, hogy az alvás a hobbim mert a nap végén már teljesen kimerülök.

A legemlékezetesebb pillanat az tuti a Pécs ellenni győztes dudaszós tripla ,Hajrá Kaposvár! 😀

A kedvenc játékosom a Francia irányító Thomas Heurtel ,Barca játékosa.Példaképem talán ő lehet ,de próbálkozok a saját stílusomra építkezni.

Szurkolók azt várhatják tőlem, hogy akármennyi lehetőséget kapok ,mindent bele fogok adni, hogy a csapat minél jobb eredményt érjen el.

Őszintén még nem nagyon jártam a városban, meg izomlázaim vannak és nem nagyon szeretek ilyenkor sétálni,mert fáj 😀 ,de amit láttam eddig nagyon tetszik!

Reális cél nekünk az lenne, hogy minél jobb kosárlabdát produkáljunk az edzéseken meg meccseken és ha az meglesz akkor biztos jó eredmények várhatóak.

Szurkolóknak pedig azt szeretném üzenni, hogy nagyon nagy szükségünk van rájuk ,új ,szép csarnokunk van ,kár lenne érte ha a meccseken nem lenne sok szurkoló és mi mindent bele fogunk adni,hogy a kosárlabdánk miatt minél több szurkoló/néző járjon ki a meccsekre.

Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el